من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
از این که واقعا واقعا دارم ادبیات رو برای ادامه تحصیل انتخاب میکنم حالم اینطوریه

 

اما واقعا واقعا تنها دنیایه که از کودکی با علاقه دنبالش بودم .

نمیدانم

برای جامعه شناسی دیگه کم کم داشتم شروع میکردم

اما مشورت با کسی ادبیاتم کرد .

...

...

...

فردی با اسم " در گیر عمار شدن " این نظر رو برای پست قبلی قرار داده بود :

بصیرت رنگ نیست که از چهره معلوم باشد
بصیرت اسم نیست که در شناسنامه اش بنویسند
بصیرت هرآنچه است که از ایمان بر می آید
علامه مصباح شاخص ولایتمداری اند!ایشان عمار زمانه اند!
حضرت آقا به ایشان ارادت دارند! شما چطور؟

حرفها بسیار است و من پشیمان از اینکه روزگاری مردمان من را همفکر چون شمایانی می پنداشتند...

...

خوشحالم که نه دیروز و نه امروز من هم فکر شما نیستم .

بنده خدا در جهل مرکب به سر میبری و خودت خبر نداری

آقا به ایشان ارادت دارند ؟

شما یا نمیدانی آقا چیست یا نمیدانی ارادت چیست یا نمیدانی علامه مصباح کیست

بدون شک میدانم که اگر علامه مصباح اینجا بود و شما میگفتی آقا به علامه ارادت دارند خاک بر دهان شما میکرد

علامه مرید و ره پو و شاگرد مکتب ولایت است

مرید آقاست

بیچاره همچون شمایی که داد میزنی که در فرد نمانید

ما را به خیلی چیز ها برچسب میزنی

و خودت مانده ای در یک نفر

علامه مصباح روی چشم من جا دارد

اما حرف من این است حکم سخنان ایشان حجت شرعی نیست

این که حرف کسی حجت شرعی باشد یعنی وقتی میگوید این کار را بکن دیگر نباید دنبال دلیل دیگری بگردی

نباید بپرسی چرا

فقط معصوم و جانشین معصوم دارای این جایگاه است که حرفشان حجت شرعی است

وای بر شما که با این جمود فکری و با این جهالت و زیاده روی

از علی زمان مسلمان تر شده اید

وای بر شما که هم آقا را خراب میکنید هم ارادت مندان به آقا را و هم حضرت علامه مصباح را

خدا شاکرم که از شما نیستم و نمیدانم که کیستی

اگر از جاد ارومیه بودی و بیرونت کردیم خدا را شکر ، باید ولیمه بدهیم

اگر هم هنوز بیرونت نکردیم از خدا میخواهم خودش ریشه ی همه جاهلان مدعی را از جمع ما بخشکاند

شما مسلمان تران از علی ، ولله روزی بر علی هم تیغ میکشید

همین شمایی که امروز جامه برای حضرت مصباح میدرید

ولله میبینم روزی را که جامه ی حضرت مصباح از خون خنجر نشان امثال شما رنگین باشد

هم امروز پشتیبان حضرت مصباح ام که شما خاله خرس ها سنگ بر سر ایشان میزنید به هوای دوستی

و هم فردا پشتیبان حضرت مصباح ام که شما بچه دشمنان دندان نیش بر جگر ایشان میفشارید به هوای دشمنی

اما پشتیبانی خیر خواه و روشن بین ، انشالله

به کوری چشم سنگ فکران مارق

و من ا... التوفیق

میر محمد مطهری موید

 

  • ۹۲/۰۴/۱۸
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی