من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بعد از بازگشتن از کربلای ایران که عجب جایی بود

بعد از چند روز و عید نوروز که مبارکتان باشد و

سه روز دید و بازدید مشرف شدم مشهد مقدس و تا پایات عید در سفر بودیم

از دوستانی که تعدادشان خیلی هم نیست که سر زده بودند به من تشکر میکنم

و التماس دعا دارم

انشالله در سال جدید بیشتر در خدمت خواهم بود

.

سال نو مبارک

یاعلی

م.محمد.م.م


,
  • ۹۰/۰۱/۱۴
  • میر محمد مطهری موید

دل نوشته

یاد ایامی که در آن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی