من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
آخر این هفته سیزده آبان است

روزی با یک دنیا خاطره .

از تبعید امام خمینی ( ره ) از تهران

تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران

عجب روزگاریست .

روزی برای آزاد بودن باید بیرون شوی ...

روزی برای آزاد بودن باید بیرون کنی ... 

چه سخت است بصیر بودن و درست فهمیدن .....!!!؟؟؟

...........

و من ا... التوفیق

یاعلی

م.محمد.م.م

............................................................................

تصحیحیه

فکر کردم و دیدم کسانی بوده اند که برای اسلام و دین خدا و در آخر برای خدا

از آزادی خود گذشتند و یا حتی از زندگی خود ...

فکر کردم و دیدم که چقدر دورم

حتی از خودم

حتی از سر در وبلاگم که :

من از آن روز که در بند تو ام ، آزادم ....

متن را تصحیح میکنم :

...روزی برای مسلمان بودن باید بیرون شوی

و روزی برای مسلمان بودن باید بیرون کنی

و یا حتی روزی برای ماندن اسلام باید بمیری  ...

...

یاعلی

۲۲/۹/۸۹

  • ۸۹/۰۸/۰۸
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی