من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
سلام

توی این سحرا شبکه یک برنامه خوبی داره

این برنامه چند شب اول

شاید حدود ۱۵-۱۶ شب یه مداحی خیلی قشنگ از حاج منصور میذاشت

که دلمو میبرد

همون شبی که موبایل رو آماده کردم که ضبطش کنم

پخشش نکرد تا امشب

ناراحت شدم اما خدا خواست و پیداش کردم

متن شعر رو براتون میزارم

اگه حرف دل شما هم بود ، هم حاج منصور رو دعا کنین

هم منو و هم اونی که گذاشتش توی اون برنامه و هم دوستمو که مداحی رو ازش گرفتم و

اونایی که باعث شدن من دوستمو ببینم و ...

راستی اگه از خوندن این شعر شکر خدا کردید باید به خاطر افتادن این همه اتفاق که

این شعر رو این جا بخونید خدا رو شکر کنید ...

عجب . . .

خدا یا شکرت به خاطر همه ی نعمتایی که بمون دادی ( کلک زدم ... )

.............................................................

.............................................................

فعل مرا دیدی ولی چیزی نگفتی

بنده همان بنده ، خدا مثل همیشه

از ما توسل از تو لطف و دست گیری

آقا همان آقا ، گدا مثل همیشه

 

ممنون از این که دست ما را رو نکردی

مثل همیشه باز هم ستار بودی

چه خوب شد در معصیت مرگم نیامد

ممنون از این که باز با ما یار بودی

 

با این گناهانی که من انجام دادم

باور نمیکردم که دستم را بگیری

تو آن قدر لطف و کرامت پیشه ای که

روزی هزاران بار توبه میپذیری

 

جا مانده بودم تو مرا اینجا رساندی

من خواب بودم تو مرا بیدار کردی

وقتی سحر های مناجاتت نبودم

آن شب به جای من ، تو استغفار کردی

 

آن قدر خوبی مرا گفتی به مردم

آنقدر که حتی خودم هم باورم شد

آه ای کرامت پیشه دیدی آخر کار

این مهربانی های تو دردسرم شد

 

هر چند از دست خودم دل گیرم اما

احساس دلتنگی در این شب ها نکردم

سوگند بر سجاده خانوم رقیه

من مهربان تر از خودت پیدا نکردم

 

در را بروی ما گنه کاران نبندید

ما هم دلی داریم گرچه رو سیاهیم

گفتند اینجا بار عصیان میپذیرند

دیدیم بیش از عالمی غرق گناهیم

 

...............................................................

راستی برای شاعرش هم دعا کنید و برای حاج منصور و اونایی که اون مجلس رو

آماده کردن که توش بخونه و ....

التماس دعا

یاعلی

م.محمد.م.م

 

 

  • ۸۹/۰۶/۱۵
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی