من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
سلام حتما دوستان اندکی که هنوز این تکه پاره ها رو میخونن

فهمیدن که چند وقتیه نوشتن توی این بلاگ

برام فقط حکم به زور زنده نگه داشتن بلاگه

 البته بازم این کار رو میکنم شاید روزی برسه که واقا بتونم بنویسم ...

به بزرگی خودتون بد بود مطالب رو ببخشید تا ...

.....................................................................

توی روزایی که واقا هیچی نمیتونست شادی رو به دلم بیاره

 یه آهنگ فراموش شده و خاک گرفته واقا کمکم کرد

با صدای قشنگ عصار

 و آهنگ سازی فوق العاده و اجرای بسیار زیبا

از شهرداد روحانی و ارکستر سمفونیک لندن

شعرش هم از شاملو بسیار زیباست ...

......................................

 من فکر می کنم

 هرگز نبوده قلب من این گونه گرم و سرخ

 احساس می کنم

در بدترین دقایق این شام مرگزای

چندین هزار

 چشمه خورشید در دلم

 می جوشد از یقین،

 احساس می کنم

در هر کنار و گوشه این شوره زار یأس

 چندین هزار

 جنگل شاداب ناگهان

می روید از زمین.

 آه ای یقین گمشده،

ای ماهی گریز

در برکه های آینه لغزیده تو به تو!

 من آبگیر صافیم،

اینک! به سحر عشق،

 از برکه های آینه راهی به من بجو!

من فکر می کنم

 هرگز نبوده دست من این سان بزرگ و شاد

 احساس می کنم

در چشم من

به آبشر اشک سرخگون

 خورشید بی غروب سرودی کشد نفس،

احساس می کنم

 در هر رگم

 به هر تپش قلب من کنون

بیدار باش قافله ای می زند جرس.

آمد شبی برهنه ام از در

چو روح آب

در سینه اش دو ماهی و در دستش آینه

گیسوی خیس او

خزه بو، چون خزه به هم.

من بانگ برکشیدم

از آستان یأس

 (( ـ آه ای یقین یافته، بازت نمی نهم! ))

 (( ـ آه ای یقین یافته، بازت نمی نهم! ))

 (( ـ آه ای یقین یافته، بازت نمی نهم! ))

 ...................................................

 موفق باشد

 یاعلی

 م.محمد.م.م

  • ۸۹/۰۲/۰۵
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی