من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
پس از یک سال درس نخونی و ظلم به خودم و

تر زدن به آینده و این حرفا که همه میگن و خودشونو اگه بزاری توی دایره

همون هفته ی اول فاتحه ی هرچی کنکور و آینده ی درخشانه رو میخونن

مکانیک دانشگاه ارومیه قبول شدم

هر چند که خیلی ناراحتم اما

بی شک این پتک نیاز بود تا به خودم بیام و این غرور لعنتی و همیشگی رو کنار بزارم

انشالله که خیر کار در اینه و به هر حال آش خالمه

...

مثل همیشه به دعا هاتون نیاز شدید دارم

  • ۸۷/۰۶/۱۴
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی