من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
مهدی جان

آقای من

مولای من

دعا کن

دعا کن به حالم که سراسر گناهم و گناه

خطا هایم سر به فلک ساییدن و دیگر خجالت میکشم از عذر خواهی

میدانم که نباید خجالت کشید

اما ...

آقا جان دعایم کن

برای این نوزاد دعا کن تا تاتی کند

دعا کن بزرگ شدم و راه رفتن بیاموزد

آقایم دستم را بگیر

مگر جدت پیامبر نگفت که شما پدران ما امت هستید

آقایم دستم را بگیر 

میخواهم تاتی کنم

میخواهم یاد بگیرم بیشتر بایستم

و کم تر زمین بخورم

آقای من دست این کودک را بگیر ....

...

تولدت مبارک .

...

اَللّهُمَّ

کُن لِوَلِیِّکَ

الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ

صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ

فی هذِهِ السّاعَه وَفی کُلِّ ساعة

وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً

وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ

طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها

طَویلا
...

  • ۸۷/۰۵/۲۷
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی