من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

میمونم من تک و تنها ....................... میون این همه سرما

 

میزنم  ساز  دلم  رو ....................... میکشم ناز دلم رو

 

ندارم هیچ یار و یاور ....................... مثل یه مرد دلاور

 

میزارم پا توی جاده ....................... دلم من یه دل ساده

 

.......................**************.......................

 

من توی راهم شنیدم ....................... یکی دوتا راز رو دیدم

 

چه چه مرغ و قناری ....................... صدای چرخای گاری

 

نجوای رودخونه هارو ....................... سرخی رو گونه هارو

 

خنده ی چندتا فرشته ....................... گلایی که توی دشته

 

صدای گلای فرش و ....................... اذونای خود عرش رو

 

بی ترانه خوندن عشق ....................... بی بهانه خوندن عشق

 

بازی چندتا پرنده ....................... دعا و توبه ی بنده

 

.......................**************.......................

 

تو تموم زندگانی ....................... توی این دنیای فانی

 

ندیدم جز تو نشونی ....................... تو خدای مهربونی

 

تویی یارم تویی یاور ....................... من تو لطف تو شناور

 

ساز این دلم تویی تو ....................... ناز این دلم تویی تو

 

هرجایی پیش تو هستم ....................... از وجودت مست مستم

 

هیچ کجا نتها نمیشم ....................... تسلیم سرما نمیشم

 

میر محمد . م . م

 

۸۶/۳/۲۳  ساعت ۱:۳۰ بامداد

 

*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

 

شاد باشید

یاعلی

م.محمد.م.م

 

  • ۸۶/۰۴/۱۷
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی