من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مرسی از همتون

از نتیجه ی امتحانا نه خیلی

اما کمی راضی بودم

فقط تو چند تا درس ...

از اینکه هنوزم کم پیدام

ناراحت نباشید

هنوز توی یه شُک به سر میبرم

خوب بهترین درسم رو کم ترین نمره آوردم

و از اون بد تر

شُک پیشه

اعصابم ریخته به هم

هنوز نتونستم خودم و جم و جور کنم

بعدشم

رفته بودم یه هفته ای پابوس آقا امام رضا

که شاید اونجا آروم بشم

اما بچه ها نزاشتن

... خوب دیگه

شاید مجبور باشم واقا خدافظی کنم

اما به قول مهربون

میخوام به عکسم فکر کنم

توی صفحه قبولیا

با رتبه ی خوب

خدا بهم کمک کنه

شما هم بهم کمک کنید

شاد باشید

م.محمد.م.م

  • ۸۶/۰۴/۰۳
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی