من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
تو را آن چشم های بی پناهم

بی سلاحم

دو چشم من

 به قلب دست های تو نظر کردند

خطر کردند؟

نه ، ای وایم

که از دستان زیبای تو زیبا تر ؟

شکیبا تر ؟

ولی هر چند

که من هرگز تورا با چشم ِ بینایی ، ندیده ام

دلم هر چند که سر تا پایش از سنگ است

و نیرنگ است

ولی من خوب میدانم که تو هستی

تو در جایی فرا جای جهان من

نهان من

صدایت را شنیدم گاه میگفتی

تو در قلبی شکسته جای بگرفتی

...

م.محمد.م.م : همدان ساعت ۲ بامداد روز دو شنبه ۱۴ خرداد سال ۱۳۸۶...................

.......................................................................................................

.......................................................................................................

.......................................................................................................

emam

............................................................................................

............................................................................................

سال روز رحلت آن یار خبیر ........................................................

خمینی کبیر ......................................................................

بر تمام مردم آزادی خواه و البته بیدار دنیا ...................... 

تسلیت باد .............................................................

............................................................................

............................................................................

............................................................................

....................................................................................

....................................................................................

ایام فاطمیه بر تمام مردم جهان .....................

به ویژه مسلمانان جهان ..................

تسلیت باد .......................

یا علی ................

م.محمد.م.م...

.............................................................................................

 

  • ۸۶/۰۳/۱۳
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی