من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

***************************

به تو گفتم قبل رفتنت

اگه نباشی یک روز

میمیرم از پا میوفتم

 

به تو گفتم خودمو میکشم و

 پر میزنم تو آسمونا

بگو گفتم یا نگفتم

 

بتو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات

چشاتم تنهام گزاشتن

 

حالا موندم من و اشک و بغز و آه و

عکس پاره ی تو و من  

بگو گفتم یا نگفتم

 

مگه بت نگفته بودم

بی تو روزگار من تیره و تاره

 

حالا یادگار من

بعد سفر کردن تو طناب داره

 

دیگه جون نداره دستام

آخر قصه رسیده

 

حدس تو مثل نفس بود

واسه این نفس بریده

***************************************

اصلا دلیلی نداشت نوشتن این شعر

این شعر آهنگ نفس بریده از محسن چاوشیه

و فقط چون دوستش دارم نوشتمش

**************************************

امروز روز شهادت امام چهارم امام سجاده

 دوستان

حواسمونو جمع کنیم

این قدر مبارکه مبارکه نگیم

این روز رو به همه ی اونایی که توی این روز لباس جشن به تن دارن

تسلیت میگم و تذکر میدم

چشم باز کنیم ...

...

یا علی

م.محمد.م.م

 

 

 

 

  • ۸۵/۱۱/۲۵
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی