من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ایام تاسوعا و عاشورا  و سه روز بعدش رو به مناطق جنگی رفتم

دو کوهه و فکه و شلمچه و فاو و محل عملیات کربلای ۴ و آبادان و خرم شهر و ...

و چیزای زیادی فهمیدم

مثلا با تمام وحودم فهمیدم که اگه رزمنده های ما تو جنگ خدا و پیامبر و ائمه رو نداشتن

بدون شک شکست میخوردن

و چیزای دیگه

......................................................................

حالا هم دارم با آنفولانزایی که اینجا شایع شده دست و پنجه نرم میکنم

...

برام دعا کنید نمیرم

شاد باشید

یا علی

  • ۸۵/۱۱/۱۶
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی