من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
و من در دربازه ی عشق ایستادم

گوش کن

الله و اکبر

الله و اکبر

الله و اکبر

الله و اکبر

اشهد انّ لا اله الّا الله

اشهد انّ لا اله الّا الله

اشهد انّ محمد ًالرّسول الله

اشهد انّ محمدً الرّسول الله

اشهد انّ علیً .......................

اشهد انّ علیً .......................

اشهد انّ علیً .......

.................

آه مردم ....ولیّ خدا را کشتند ....

حجت خدا را کشتند ....

ولیّ خدا را کشتند...............

حجت خدا را کشتند ....

من هنوز در دربازه ی عشق ایستاده ام

راهنمایم کو؟

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

......................................................

میخواهی تا نگاهم را به راهت قربانی کنم؟
آه
نمیتوانم
دفعه ی پیش نگاهم به راهت تمام شد

........................................................

آقا بیا

راهنمایم باش

...............................................................

توی این شبای قدر منم دعا کنید .

...............................................................

تسلیت

یا علی

یا علی

.............

م.محمد.م.م

  • ۸۵/۰۷/۲۰
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی