من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
سلام به همه ی دوستای گلم

انتخابات

نتیجه ی دور اول انتخابات

آقای ایکس با ۲۵ رای اول

خودم با ۱۹ رای دوم

آقای ایگرگ با ۱۳ رای سوم

آقای زید با ۸ رای چهارم

نتیجه ی دور دوم انتخابات

آقای ایکس با ۳۶ رای اول

خودم با ۲۳ رای دومممممم

رای نیاوردم

ولی در هر حال

خدا رو شکر

خدا رو شکر

هر چی خدا بخواد

اصلا هم ناراحت نیستم

من میتونستم خیلی کار ها بکنم

وکلی طرح و برنامه داشتم

عدالت

ولی حالا هم با دوستانی که رای آوردن هم کاری میکنم

و خدا رو شکر میکنم

شکر خدا

اگه وزارت هم بهم پیشنهاد بشه قبول میکنم

اما من که چشمم آب نمیخوده از این کارا بکنن

این هم پست خبر رسانی انتخابات دبیرستان ..................

ادامه اش مهم نیست

شاد باشید عزیزان

شادیتان آرزوست

یا علی

محمد کوچولو

م.محمد.م.م

 

  • ۸۵/۰۱/۲۸
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی