من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
نگاهم را به نگاه سنگ میدوزم

دلسنگصدا میزند

-مرا در تکا پوی وصال میبینی

من حرکتی نمیبینم

.................................................

نگاهم را به نگاه سرو میدوزم

دلسروصدا میزند

سرم در کفم پیش کش وصال دوست

من سری بر کف نمیبینم

..............................................

نگاهم را به نگاه رود میدوزم

دلرودصدا میزند

قلبم را در وصل دوست جا گزاشته ام

من تاملی نمیبینم

.............................................

نگاهم را به نگاه قلب میدوزم

قلبفریاد میزند فریاد میزند فریاد میزند

نگاهت را پایین انداخته ای

دوست آن بالا بالا هاست

من با دستانم گوشهایم را بسته ام

وای بر من

وای بر من

وای بر من

...........................................................................

...........................................................................

ببخشید که چند وقتی نبودم

توی عید که به اینترنت دست رسی نداشتم

بعدشم که چیزی به فکرم نمیرسید

امید وارم خوشتون اومده باشه

از همینجا تموم دوستای گلم رو میبوسم

که توی این چند وقته به یادم بودن

ومیگم که من هم به یادتون بودم

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

شاد باشید

شادیتان آرزوست

یا علی

محمد کوچولو

م.محمد.م.م

  • ۸۵/۰۱/۱۵
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی