من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

امیری حسین و نعم الامیر

بایگانی
  • ۰
  • ۰
سلام

حس میکنم اینجا مال خودمه

میتونم هرچی دل تنگم می خواد بگم

می تونم

از دل تنگی هام بگم

از مدل فکر کردنم

از نظریاتم

و یه عالمه چشم و گوش بینا و شنوا

میبینن و میخونن

و نظرشون رو به من میگن

و حد اقل در بارش فکر میکنن

یا حد اقل ازش می گزرن

اما این چیزیه که تو دنیای واقعی

به خدا کم پیدا میشه

آدم نمیدونه میتونه به کی اعتماد کنه

نمیدونه اگه از دلش بگه چی جوابش رو میدن

آدم نمیدونه که کجا و رو چی واستاده

دیگران چی فکر میکنن در بارش

چی میگن پشت سرش

اما اینجا تو اوونی هستی که درست میکنی از خودت

همونی که میخوای

البته بعضی ها میتونن اما بعضی ها هم میخوره تو حالشون

اما من خدا رو شکر میکنم

که این جا رو به من هدیه داد

خدایا شکرت

اینم از یه پست دیگه از یه دیوونه

توی این عالم خاکی

یا بهتره بگم

سیمی

یا علی

محمد کوچولو

م.محمد.م.م

  • ۸۴/۰۹/۱۰
  • میر محمد مطهری موید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی